For my English blog, please visit Bogarantyu.net.

2010. május 23., vasárnap

Mi lehet egy olyan szülinapnál jobb, amit az ember barátokkal és a családdal tölt?

Annak idején pünkösd vasárnapján születtem,  idén a pünkösdi hétvége szombatjára esett a szülinapom. A reggelt Judyval a California Coffe Company-ben kezdtük, ahol a nagyszerű kávé mellett a pepperonis bagel is hozzájárult a nap nagyszerű indulásához. Judytól kaptam valami nagyon különleges ajándékot...

Egy Starbucks bögre Friscóból! Mindig csodáltam Judyét,
most megkaptam az ikertesóját!

A kávézás után átbattyogtunk a Királyi Pál utcába, ahol a Made By You műhelyben kiéltük kreatívitásunkat. Említettem, hogy három Ágnes és egy Judit gyűlt az alkalomra össze? Szegény Szőcs Ágit teljesen kizsákmányoltam: az ő segítségével sikerült megalkotnom a bögrémet.


Elméletileg kedd déltől mehetek a bögréért, a kész, kiégetett verzióról majd akkor kerül fel kép. A két állatka természetesen nem saját design: a Facebookon játszom a (fluff)Friends nevű alkalmazással, ott van a katicám, és nagy álmom lenne egy kék uniko.

A kreatívkodás után Judyval betértünk egy kínaiba szusizni (tudom, képzavar... de a szusi nem volt rossz), ahol összefutottunk egy volt munkatársunkkal. Jó volt látni, tökéletesen beleillett a napomba, hogy találkoztunk, minden olyan szerencsésen jött össze.

blog comments powered by Disqus