For my English blog, please visit Bogarantyu.net.

2009. december 20., vasárnap

Még mindig hull a hó

Illetve igazából a tegnapi havat fújja a szél.

Reggel végre beadtam a derekamat, és elindultam a Tescóba pulcsit és csizmát venni, na meg anorákot Dorkának. Miután kiderült, hogy a maradék anorákokat eltüntették, az egy telet talán kibíró csizmákat pedig csillagászati árban mérték, vettem két pulcsit, és elindultam Jucusékhoz. Ha már lúd, legyen kövér, rettenetesen hideg volt, és végig a képembe fújta a havat a szél. Egy kicsit a klasszikus Delta főcímre emlékeztettem, ahogy próbáltam előre haladni a Vezér utcán.

Jucuséknál sokkal kellemesebb volt, mint az utcán. A kellemességre való tekintettel nekiálltunk mézeskalácsot gyártani.

Nekikészülődünk.



 
 Nyújtunk. Ehhez kell liszt.



Szaggatunk. Ehhez is kell liszt.


 Hogy-hogy nem liszttel dekorálunk?

 
Ezeken nem is látszik a liszt!

 
Mondom én, hogy kevés a liszt!

 
A végeredmény egy része.

 
Önkényuralmi jelkép mézeskalácsból, especially for Kósza.

 
Raziel, a menny leghülyébb angyala.
blog comments powered by Disqus