For my English blog, please visit Bogarantyu.net.

2009. december 20., vasárnap

Hull a hó és hózik...

Tegnap

Tegnap átjöttek Jucusék és tartottunk egy röpke elő-karácsonyt. Gábor pedig összeszerelte az utolsó két IKEA széket. Hála és köszönet érte!



Jucus előszeretettel mondogatja, hogy Disney illetve Micimackó ellenes vagyok. Egyik állítás sem helytálló: én csak és kizárólag Disney Micimackó ellenes vagyok. Ezt bizonyítja a Dorka kezében látható Classic Pooh naptár, aminek ikertestvére az én  paravánomon virít majd benn az irodában.

Tegnapelőtt

Pénteken Bécsbe mentem volna, de a várható hóesés miatt lemondták az utat. Elméletileg átválthatóak lettek volna a jegyek egy keddi kirándulásra, de kedden én inkább dolgozom. Így hát bementem az előző munkahelyemre, ahol megnéztem a karácsonyi műsort, illetve volt kolégákkal beszélgettem.


1-2. osztály Betlehem
Persze szokás szerint csak a kicsik és a 12. osztály vette komolyan az egészet. A nyolcadikosok közül ketten érdemelnek még említést, akik Tóth Árpád Lélektől lélekig című versét szavalták el. De volt egy szuper betlehem, klassz dekorációk és lelkes picinyek.
blog comments powered by Disqus