For my English blog, please visit Bogarantyu.net.

2009. november 28., szombat

10 éves a Vodafone, jön a karácsony

És a bulira minket is meghívtak. Különböző kisebb balesetek miatt nem voltam hajnal 3-ig bulizós állapotban, és különben is 8-ig dolgoztam, így lemaradtam volna Gyuri (Beck György) beszédéről. Pedig biztos érdekes volt. Valamilyen indíttatásból el szoktam olvasni az üzeneteit az Intraneten.

Szóval 10 éves a Vodafone, elindult a Postafon, és itt a karácsonyi hajtás. Fura időszak ez a helpdesk életében. Tegnap megvolt a karácsonyi húzás, meg vagyok elégedve azzal, akit húztam. Nagyjából tudom is, hogy mit szeretnék készíteni/adni neki. Már csak egy üres asztalfelület fog kelleni hozzá, ami azonban... még odébb lesz.

Történt az, hogy festünk. A két szoba és a konyha újul meg teljesen, illetve az előszoba belépő része: eltűntetjük a legutóbbi betörés, illetve a nemrég leszerelt kapcsoló óra nyomait. Ebből adódik, hogy holnap jön Jucus!!! :-)
blog comments powered by Disqus